مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 12:002018-12-31ورزشي

ثبت شناسه سمن های جوانان استان ها در انتظار اقدام وزارت جوانان


معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور آخرین وضعیت فرآیند ثبت شناسه سازمان های مردم نهاد جوانان را تشریح کرد وگفت:منتظر هستیم تا اداره کل ورزش و جوانان در استان ها پرونده های سمن های جوانان را برای ثبت رسمی به استانداری ها اعلام کنند.

- کمال اکبری در گفت وگو با ایسنا دراین باره اظهار کرد: دستورالعمل و شیوه نامه اجرایی به منظور ثبت شناسه های سازمان های مردم نهاد جوانان را بعد از توافق نامه ایی که وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور امضا کردند، به استان ها ابلاغ کردیم و در حال حاضر نیز در مرحله اجرای آن هستیم.

وی ادامه داد: منتظر هستیم تا اداره کل ورزش و جوانان در استان ها پرونده های این سازمان ها را برای ثبت رسمی به استانداری ها اعلام کنند و ما نیز در مدت کوتاهی سمن های جوانان را ثبت رسمی کرده و مجوزهای لازم را به آنها خواهیم داد.

معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور اضافه کرد: ادارات کل ورزش و جوانان ، سازمان های مردم نهاد جوانان را در هر استان به استانداری های معرفی کرده و ثبت شناسه در همان استان ها انجام می شود.

یعنی براساس دستورالعمل های ابلاغ شده به هر استان این اقدام صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا چندی پیش معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفته بود که به منظور رفع مشکلات ثبت شناسه و اعتبارنامه سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شناسه سمن های جوانان استان ها در انتظار اقدام وزارت جوانان

ثبت شناسه سمن های جوانان استان ها در انتظار اقدام وزارت جوانان