مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 15:552019-01-02اقتصادي

فرصت رشد چندین میلیون کارمند در ایران کور شده است


دانش مدیریتی کم نداریم اما عملکردهای نامطلوب در سایه انتخاب های ناشایست اجازه نمی دهد که نتیجه مطلوبی در حوزه های مختلف مدیریتی کسب کنیم و فرصت رشد چندین میلیون کارمند در ایران کور شده است.

- وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت گفت: دانش مدیریتی کم نداریم اما عملکردهای نامطلوب در سایه انتخاب های ناشایست اجازه نمی دهد که نتیجه مطلوبی در حوزه های مختلف مدیریتی کسب کنیم و فرصت رشد چندین میلیون کارمند در ایران کور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده امروز روز چهارشنبه (12 دی ) برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا نعمت زاده گفت: در کشور دانش مدیریتی کم نداریم، اما متاسفانه در عملکردهای مدیریتی نمی توانیم نتیجه مطلوب را دریافت کنیم.

وی افزود: کشور ما در نظام آموزش عالی و تسلط بر علوم جدید مدیریت چیزی در مقایسه با کشورهای دیگر کم ندارد اما عملکردهای نامطلوب در سایه انتخاب های ناشایست اجازه نمی دهد که ما نتیجه مطلوبی در حوزه های مختلف مدیریتی کسب کنیم.

نعمت زاده یکی از علل مهم در عملکرد نامطلوب مدیریتی را بی توجهی به مباحث ذاتی و فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: وقتی در حوزه های مدیریتی شاهد عملکردی خارج از فرهنگ جامعه، فرهنگ اجتماعی و خانوادگی هستیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم که این اصول مدیریتی نتیجه بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت رشد چندین میلیون کارمند در ایران کور شده است

فرصت رشد چندین میلیون کارمند در ایران کور شده است