مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 03:262019-01-05فرهنگي

خارج از دید 2؛ مستندی فراتر از زمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، دومین سری از مجموعه مستند خارج از دید تحت عنوان خارج از دید 2؛ نفوذ به کارگردانی مهدی نقویان، به مناسبت سالگرد 9 دی ماه، - مجموعه مستند خارج از دید 2: نفوذ ، برای آن ها که طی سال های اخیر با سؤالات و پرسش های بسیاری درباره پدیده نفوذ فرهنگی و شبکه سازی اطلاعاتی / جاسوسی مواجه شدند، می تواند دیدنی و جذاب باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، دومین سری از مجموعه مستند خارج از دید تحت عنوان خارج از دید 2؛ نفوذ به کارگردانی مهدی نقویان، به مناسبت سالگرد 9 دی ماه، همچنان در حال پخش از شبکه سوم سیماست.

این مجموعه مستند در حالی که انتظار می رفت به حسب معمول و مناسبت تهیه و پخش یعنی سالگرد 9 دی ماه، به زمینه ها و ریشه ها و تاثیرات قیام مردم علیه فتنه گران در 9 دی ماه 1388 بپردازد، اما در یک فضای غافلگیرکننده ضمن اشاره به عوامل و عناصری که به قیام مردمی 9 دی منتهی شد، اما در این مقطع متوقف نشده و به ناگفته ها و نقاط پنهانی پرداخت که در واقع این بار قیام 9 دی مردم، ریشه و زمینه آن گردید و پس از آن اتفاق افتاد.

مهدی نقویان که سابقه ساخت فیلم های مستند ارزشمندی مانند رمز و راز ملکه (درباره حقایق قدرت سیاسی ملکه انگلیس)، گاو خشمگین (درباره وال استریت)، برادران (درباره یکی از شهدای مدافع حرم)، پول و پورن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج از دید 2؛ مستندی فراتر از زمان

خارج از دید 2؛ مستندی فراتر از زمان