مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 10:102019-01-06اقتصادي

2018؛ سالی فاجعه بار برای اچ تی سی


گزارش مالی سالانه شرکت تایوانی اچ تی سی نشان می دهد درآمدهای این شرکت در یک سال اخیر با یک کاهش و افت 62 درصدی مواجه شده که در نوع خود بسیار بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت اچ تی سی ( HTC) که چند سال است در سراشیبی نزول و خطر ورشکستگی قرار گرفته است، حالا با ارائه گزارش مالی یک سالانه خود نشان داده است که همچنان در سراشیبی نزول قرار گرفته چراکه درآمدهای این شرکت بزرگ که روزگاری از بزرگترین شرکت های تولیدکننده موبایل در جهان بود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده بود، در طول یک سال اخیر 62 درصد کاهش پیدا کرده است.

شرکت اچ تی سی که یکی از شرکت های تایوانی موفق و فعال در حوزه تکنولوژی بود که چندین سال متوالی توانست رکورد و درآمدهای چشمگیری را به خود اختصاص دهد مدتهاست که با کاهش میزان درآمد و سوددهی مواجه شده است و یکی از بزرگترین علت های این امر نیز کاهش میزان محبوبیت و همچنین سقوط فروش گوشی های هوشمند اچ تی سی در بازارهای جهانی است.

سال 2017 میلادی بدترین سال تجاری و اقتصادی برای اچ تی سی بود چرا که متحمل این شرکت یک ضرر و زیان معادل 580 میلیون دلاری شده بود.

اما این شرکت سعی کرد با هدف گذاری های بلندمدت خود و سرمایه گذاری بر روی فناوری های نوین و نوظهور همچون واقعیت افزوده و مجازی به مرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2018؛ سالی فاجعه بار برای اچ تی سی

2018؛ سالی فاجعه بار برای اچ تی سی