مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 11:062019-01-12سياسي

در پیامی سرلشکر جعفری روز پرستار را تبریک گفت


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، همزمان با  خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خواهران محترمه و برادران ارجمند پرستار سلام علیکم خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) ، اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام را ((که سجایای والای رفتاری، اخلاقی و عبادی او بر تارک پرفروغ آسمان ولایت چون نجمی ثاقب به بلندای ابدیت درخشان است))  به شما خواهران و برادران عزیز پرستار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید در بین تمامی ملکات فاضله آن بانوی پرصلابت، صبور و فداکار، ملکه پرستاری او از خاندان اهل بیت علیهم السلام ((همچون غمخواری پدر در مدینه و کوفه تا همراز و همراهی برادر در کربلا و پرستاری قافله در شام و .

)) برجسته می نمایاند و این مصداق و گواه صادقی است از حقیقت روح پرستاری، و سال گشت ولادت آن عالمه غیر معلمه نیز یادآور نعمت گرانقدر زحمات قشری است که به تاسی از آن بزرگ پرستار اسلام، با خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی سرلشکر جعفری روز پرستار را تبریک گفت

در پیامی سرلشکر جعفری روز پرستار را تبریک گفت