مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 11:352019-01-12سياسي

خط جدید تندروها علیه وزیر خارجه


چرا چنین هجومی علیه شخص وزیر خارجه شده است؟ چرا هر روز شایعات دروغ تحویل جامعه می دهند؟ یک روز استعفای وزیر خارجه را جعل می کنند، روز دیگر خروج از برجام را.

- به نظر می رسد که آنان از ایجاد مشکل داخلی برای دولت ناامید شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: اگر از درون فضای جاری و روزمره کشور کمی ارتفاع بگیریم و از بالا به آن نگاه کنیم، به طور قطع با تصویری مواجه می شویم که حیرت انگیز است.

تصور کنید که داخل یک اتاق دو نفر درباره مالکیت یک شیء اختلاف داشته و بگو مگو کنند یا حتی وارد درگیری شوند، این اتفاق در شرایط عادی چندان امر غریبی نخواهد بود و قابل فهم است.

ولی اگر یک نفر از فراز آسمان نگاه کند که سیل ویرانگری در حال آمدن است و آن خانه با همه ساکنان و اشیای درونش در معرض تهدید است و در عین حال آن دو نفر در حال کشمکش و مجادله و زد و خورد هستند و توجهی به آمدن سیل ندارند، در این صورت مجادله آنان را امری نابخردانه تلقی خواهد کرد، چرا که پیروزی هر کدام چیزی جز شکست و نابودی کامل هر دو نیست.

وضعیت ایران و تنش هایی که از سوی تندروها ایجاد می شود، بی شباهت به چنین تمثیلی نیست.

در شرایطی که کشور با مشکل تحریم ها مواجه است و در داخل نیز با مشکلات اقتصادی و اجتماعی گوناگون دست به گریبان است، گروهی از افراد تحت عناوین دهان پرکن می کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط جدید تندروها علیه وزیر خارجه

خط جدید تندروها علیه وزیر خارجه