مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 11:562019-01-13سياسي

لاشه های حیوانات ذبح شده در ابهر پیدا نشد/ اکیپ های نظارتی همچنان پیگیر


انتشار تصاویر لاشه های حیوانات(الاغ) ذبح شده در شهرستان ابهر در فضای مجازی در حالی خبرساز شد که با وجود بازدیدهای صورت گرفته گوشت این حیوانات هنوز کشف و معدوم سازی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طی روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که نشان از سر بریدن تعدادی الاغ و رها کردن بقایای لاشه آنها در حاشیه جاده می داد.

این تصاویر در ساعات اولیه به سرعت در فضای مجازی پیچید و اظهار نظرهای ضد و نقیض در مورد این ماجرا آغاز و موجب ایجاد موجی از نگرانی در بین مردم شهرستان و استان شد.

نخستین اظهار نظرها در مورد لاشه های پیدا شده توسط روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر با رسانه های محلی ابهر انجام شد که خبر از تشکیل اکیپ های بازرسی ویژه برای این موضوع داشت.

طی روز گذشته اکیپ های مذکور نظارت و بازرسی خود را از رستوران ها و غذاخوری ها، قصابی ها و فروشگاه های پروتیینی آغاز کردند تا شاید گوشت حیوانات ذبح شده را کشف کنند اما گویا در این شهرستان خبری از این گوشت ها نبود و می توان گفت در واقع ذبح در محلی دیگر اتفاق افتاده و لاشه ها برای معدوم سازی به این منطقه منتقل شده است.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمی توان به قطع یقین اعلام کرد که ذبح و فروش گوشت حیوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاشه های حیوانات ذبح شده در ابهر پیدا نشد/ اکیپ های نظارتی همچنان پیگیر

لاشه های حیوانات ذبح شده در ابهر پیدا نشد/ اکیپ های نظارتی همچنان پیگیر