مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 15:202019-01-14اقتصادي

تکمیل مسکن مهر شهرهای جدید در سال 98


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد: با توجه به تمهیداتی که در بودجه 1398 اندیشیده شده، سال آینده بجز واحدهایی که دارای مشکل حقوقی و معارض هستند، - بقیه واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله طاهرخانی در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری اظهار کرد: با اقداماتی که صورت گرفته در نظر داریم در سال 1398 در مجموعه شهرهای جدید، مسکن مهر را در پروژه هایی که مساله حقوقی و معارض خاصی ندارد به پایان برسانیم.

خوشبختانه در این حوزه در لایحه بودجه 1398 تمهیدات مناسبی اندیشیده شده و این امید و چشم انداز را می دهد که عملکرد موفقی در سال 1398 در مسکن مهر داشته باشیم.

طرح جایگزین مسکن مهر کلید خورده است وی افزود: برنامه مهم دیگر شهرهای جدید که مورد تاکید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی قرار دارد عرضه 200 هزار واحد مشارکتی تا سال 1400 است که اقدامات اولیه انجام شده و ستاد خاصی در شرکت مادر شکل گرفته که پیشبرد این پروژه ها را مانیتور می کند.

امیدواریم در قالب مشارکت مدنی با همکاری بخش خصوصی این برنامه محقق شود.

طاهرخانی تصریح کرد: در شهرهای جدید با توجه به جمعیت پذیری بالایی که اتفاق افتاده عقب ماندگی هایی داریم که امیدواریم بتوانیم با توسعه و گسترش خدمات عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مسکن مهر شهرهای جدید در سال 98

تکمیل مسکن مهر شهرهای جدید در سال 98