مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 14:062019-01-15سياسي

قم از دولت طلبکار است نه بدهکار/ نفوذی ها می خواهند چهره قم را تغییر دهند


هرچه مسؤولان و دولتمردان به قم توجه کنند باز هم پاسخگوی این حجم از خدمت نخواهد بود؛ بنابراین قم از دولت طلبکار است نه بدهکار.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار استاندار جدید قم، با اشاره به موقعیت و جایگاه ویژه و ممتاز قم تصریح کرد: قم ام القرای جهان تشیع، بارگاه حضرت معصومه(س)، مرکز بزرگترین حوزه علمیه دنیای اسلام، پایگاه فقاهت و مرجعیت و خاستگاه انقلاب اسلامی است و با دیگر شهرها تفاوت فراوانی دارد.

وی تاکید کرد: قم سالیانه میزبان میلیون ها زائر از داخل و خارج کشور است، وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س)، مسجد مقدس جمکران، صدها مرکز علمی، فرهنگی و پژوهشی و نیز حضور هزاران طلبه در این شهر، جایگاه ممتاز و منحصر به فردی به قم بخشیده است.

این مرجع تقلید خواستار توجه ویژه مسؤولان و دولتمردان به استان قم شد و یادآور شد: حوزه علمیه و مرجعیت با وجوهات مردمی نیازهای نظام و دولت اسلامی را در بخش های مختلف از جمله ائمه جمعه، عقیدتی سیاسی، قضات و دیگر عرصه ها تامین می کنند و این خدمت رسانی با پول دولت نیست.

وی تاکید کرد: هرچه مسؤولان و دولتمردان به قم توجه کنند باز هم پاسخگوی این حجم از خدمت نخواهد بود؛ بنابراین قم از دولت طلبکار است نه بدهکار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم از دولت طلبکار است نه بدهکار/ نفوذی ها می خواهند چهره قم را تغییر دهند

قم از دولت طلبکار است نه بدهکار/ نفوذی ها می خواهند چهره قم را تغییر دهند