مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 16:462019-01-16فرهنگي

آلبوم «از دوار چرخ» رونمایی شد شهرام ناظری: فضای این روزهای موسیقی مسموم است


شهرام ناظری در رونمایی آلبوم «از دوار چرخ» ضمن انتقاد از فضای مسموم این روزهای موسیقی گفت: این روزها متاسفانه همه تنها هستند و به دنبال اینکه بار خود را ببندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از تازه ترین اثر کیخسرو پورناظری با نام از دوار چرخ ظهر امروز (چهارشنبه 26 دی ماه) در فرهنسگرای نیاوران رونمایی شد.

این آیین رونمایی با حضور شهرام ناظری خواننده، مجید درخشانی آهنگساز، بیژن کامکار نوازنده، شاهو عندلیبی نوازنده، آریاسب دادبه، سهراب پورناظری، تهمورس پورناظری نوازنده، سیدعباس سجادی رییس فرهنگسرای نیاوران، محمدرضا درویشی پژوهشگر موسیقی و حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی برگزار شد.

    * بیژن کامکار: با موسیقی پاپ مخالف نیستم بیژن کامکار در این مراسم گفت: نزدیک به 50 سال است که با کیخسرو پورناظری دوست و همکاریم، او با پدر مرحوم من همکار بود و وقتی برای اولین بار دیدمش به من گفت نامم علی است که بخاطر ارادت مادرم به حضرت علی(ع) این نام را برایم گذاشته اند، از طرفی دیگر به دلیل علاقه پدرم به شاهنامه نام شناسنامه ای من کیخسرو است!  او ادامه داد: خوشحالم که امروز شاهد انتشار این آلبوم هستم و آرزو دارم مانند قدیم همه دوستان دور هم جمع شویم، کیخسرو در موسیقی آثار ارزشمند زیادی دارد و من نیز افتخار داشتم خوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «از دوار چرخ» رونمایی شد شهرام ناظری: فضای این روزهای موسیقی مسموم است

آلبوم «از دوار چرخ» رونمایی شد شهرام ناظری: فضای این روزهای موسیقی مسموم است