مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 11:502019-01-19اقتصادي

کارگران هم بالاخره سبد کالا گرفتند


طبق وعده های داده شده از امروز 200 هزار تومان بسته حمایت غذایی به حساب کارگران مشمول قانون کاری که دریافتی زیر سه میلیون تومان داشته باشند، واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی هفته گذشته اعلام کرد همه کارگران مشمول قانون کار و شاغلانی که به سازمان تامین اجتماعی بیمه پردازی دارند در صورتی که حقوق زیر سه میلیون تومان دریافت کنند و عضوی از اعضای خانواده آنها نیز سبد حمایتی دریافت نکرده باشد، از ابتدای این هفته بسته حمایتی می گیرند.

آنطور که وی گفته، وجوه بسته های حمایتی بر اساس تامین اعتبار صورت گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه که دولت قبلا مصوبه آن را از تصویب هیات وزیران گذرانده بود، از طریق واریز به حسابهای حقوق کارکنان دولتی، عملیاتی شد.

براساس طرح حمایت غذایی از خانوارهای کم درآمد، تمام خانوارهای تحت پوشش و پشت نوبتی های کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، خانوارهای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانوارهای کم درآمد با دریافتی و درآمد ماهانه کمتر از سه میلیون تومان که توسط وزارت کار شناسایی شده و یا به تایید سازمان بهزیستی و کمیته امداد رسیده باشند مشمول بهره مندی از مزایای این بسته غذایی قرار می گیرند؛ همچنین بر اساس مصوبه پرداخت کمک جبرانی دولت، همه کارکنان رسمی و پیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران هم بالاخره سبد کالا گرفتند

کارگران هم بالاخره سبد کالا گرفتند