مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 20:002019-01-19اقتصادي

بسته رسید!


واریز بسته 200 هزار تومانی حمایت غذایی به حساب کارگران در کنار خبر پایین آمدن نرخ دلار از اخبار پربازدید گروه اقتصادی ایسنا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق وعده های داده شده از امروز 200 هزار تومان بسته حمایت غذایی به حساب کارگران مشمول قانون کاری که دریافتی زیر سه میلیون تومان داشته باشند، واریز می شود.

موضوع توزیع بسته های حمایت غذایی و پس از آن اعطای کمک های جبرانی دولت به کارمندان به دنبال مصوبه آبان ماه امسال هیات دولت و در راستای اجرای طرح حمایت غذایی از گروههای کم درآمد جامعه و مصوبه پرداخت کمک جبرانی دولت به کارمندان مطرح شد.

پس از آن بود که دولت اعلام کرد، بیش از 13 میلیون کارگر ایرانی مشمول قانون کار و بیمه شده تامین اجتماعی از امروز از وجوه بسته های حمایتی بهره مند می شوند.

دلار ارزان شد خبر دیگر که تا حدودی نگرانی درخصوص افزایش قیمت کالاها متاثر از افزایش نسبی قیمت ارز در هفته گذشته را کاهش داد طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به سه میلیون و 970 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 362 هزار تومان قیمت دارد.

امروز قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و 850 تومان داد و ستد می شود.

این در حالی است که قیمت نیم سکه دو میلیون و 60 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 250 هزار تومان و سکه گرمی 690 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته رسید!

بسته رسید!