مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:552019-01-20سياسي

پازل سبزه میدان قزوین تکمیل می شود؟


شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین تأثیرات اجتماعی و فرهنگی طرح احیا و بازآفرینی سبزه میدان قزوین با حضور مسئولان و کارشناسان موردبررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام نظری مسئول آسیب شناسی سبزه میدان شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، ضمن ارائه گزارشی در خصوص ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی طرح احیا و بازآفرینی سبزه میدان قزوین بیان کرد: دفتر تسهیل گری توسعه طرح بازآفرینی سبزه میدان از دو ماه گذشته در میدان مستقر شد و جهت بررسی وضعیت موجود در میدان از طریق ارتباط چهره به چهره با مردم پیمایش هایی را انجام داد.

مسئول آسیب شناسی سبزه میدان در خصوص موضوعات موردبررسی در دفتر اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعات موردبررسی، بحث آسیب ها است که دو آسیب خیلی عمده سبزه میدان را تحت الشعاع قرار می دهد، یکی از این موضوعات بحث فضای کاملاً مردانه میدان است درواقع می توان گفت سبزه میدان یک فضای تک جنسیتی است و این موضوع تبعاتی در سطح شهر دارد و خانوادگی نبودن فضا امنیت آنجا را کاهش می دهد.

این کارشناس ارشد علوم اجتماعی بیان کرد: یکی از نمودهای فضاهای کاملاً مردانه که در سطح میدان وجود دارد مربوط به مشاغل کاذب و دست فروشی که به صورت رسمی و غیررسمی مشهود است این امر آسیب های دیگری را در میدان ایجاد کرده است، مثلاً این محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پازل سبزه میدان قزوین تکمیل می شود؟

پازل سبزه میدان قزوین تکمیل می شود؟