مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 16:212019-01-22سياسي

جولان جاسوسان انرژی هسته ای در دانشگاه ها


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی اسماعیلی؛* امروز شاهد این موضوع بودیم که خبر بررسی دانشگاه های ما توسط جاسوسانی در لباس بازرس به تایید آقای صالحی رییس سازمان انرژی هسته ای رسید.

- در دوره ای که تمامی کشور های دنیا فعالیت های مدرن علمی را از دیگران مخفی می کنند، جای سوال است که کدام عقل سلیمی به دشمنان دیرینه این ملت اجازه می دهد که از دانشگاه های صنعتی کشور بازدید کنند؟! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی اسماعیلی؛* امروز شاهد این موضوع بودیم که خبر بررسی دانشگاه های ما توسط جاسوسانی در لباس بازرس به تایید آقای صالحی رییس سازمان انرژی هسته ای رسید.

به عنوان عضوی کوچک از جامعه دانشجویی باید این نکته را خاطر نشان کنم که در دوره ای که تمامی کشورهای دنیا دانشمندان هسته ای و فعالیت های مدرن علمی را از دیگران مخفی می کنند، جای سوال است که کدام عقل سلیمی به دشمنان دیرینه این ملت اجازه می دهد که از دانشگاه های صنعتی کشور بازدید کنند؟! باید مشخص شود که طبق کدام قرارداد ننگین میبایست اطلاعات دانشمندان و فعالیت های علمی دانشگاه هایمان را در اختیار دشمنان قرار دهیم؛ در صورتی که این موضوع خلاف یکی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال است و به امنیت ملی کشور و همچنین امنیت و آرامش دانشمندان ایرانی لطمه وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان جاسوسان انرژی هسته ای در دانشگاه ها

جولان جاسوسان انرژی هسته ای در دانشگاه ها