مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 08:252019-01-23سياسي

این همه بانک یعنی این همه رباخواری


قدیم الایام کلا 4 بانک بود؛ این همه بانک یعنی این همه رباخواری! این نوع عملکرد ما سبب می شود که باران رحمت کمتر بیاید، آیا شجاعت ندارید این ها را پشت تریبون مجلس بیان کنید؟ - یک مرجع تقلید گفت: قدیم الایام کلا 4 بانک بود؛ این همه بانک یعنی این همه رباخواری! این نوع عملکرد ما سبب می شود که باران رحمت کمتر بیاید، آیا شجاعت ندارید این ها را پشت تریبون مجلس بیان کنید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جعفر سبحانی شامگاه سه شنبه در دیداری که با اعضای هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس در دفترش داشت با بیان اینکه مشکلات اقتصادی گاهی از خارج است و نتیجه تحریم ها و گاهی از داخل است، گفت: خارج را که همه می دانند چه خبر است؛ ما دشمنی غداری داریم که اهل دروغگویی و پیمان شکنی است و بخشی از بی ارزشی پول ما نیز به خاطر تحریم همین دشمن است که سایر کشورها نیز تابع او هستند.

وی افزود: ما باید با به کار بردن امکانات داخل کشور و بالا بردن تولید داخلی در برابر فشارها مقاومت کنیم و قطعا بسیاری از مشکلات مان حل خواهد شد؛ فلذا باید به تقویت تولیدکننده داخلی اهتمام داشته باشیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه تا همین چند مدت قبل در سوپرمارکت محله ما سیر چینی به فروش می رسید، تصریح کرد: اگر کسانی که در گمرک کار می کنند آدم های درستی باشند نباید اینها وارد کشور شود؛ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این همه بانک یعنی این همه رباخواری

این همه بانک یعنی این همه رباخواری