مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 11:012019-01-23سياسي

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد مالیات پزشکان 7200 میلیارد تومان است


مجموع درآمد پزشکان متخصص در سال 17 هزار و 280 میلیارد تومان، پزشک عمومی 3 هزار و 600 میلیارد تومان و دندانپزشکان 8 هزار و 880 میلیارد تومان است و جمع مالیات آن ها 7 هزار و 200 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه گفت وگوی ویژه خبری دیشب با موضوع همخوانی مالیات پزشکان با درآمد واقعی آنها با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد.

در ابتدای برنامه، جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به میزان پرداختی مالیات پزشکان گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم موضوع خدمات پزشکی جزو افتخارآفرین ترین حوزه های عرصه خدمات وعلم وفناوری کشور به حساب می آید که این موفقیت بدون تلاش و برنامه ریزی های بی وقفه دولت، مجلس و تمام آحاد مردم علی الخصوص نخبگان محقق نمی شد.

وی افزود: پزشکانی که چندین سال با تحقیق و پژوهش توانستند طبابت ما را در منطقه و سطح بین المللی زبانزد کردند و این موضوع جزو سرمایه گذاری های ما در حوزه پزشکی به حساب می آید.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه 85 درصد خدمات بستری تاکنون در بخش دولتی انجام می شود، ادامه داد: با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد مالیات پزشکان 7200 میلیارد تومان است

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد مالیات پزشکان 7200 میلیارد تومان است