مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 18:462019-01-23اقتصادي

اعتبار 10 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از بازنشستگان


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش اعتبار حمایت از بازنشستگان به 10 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری بسته حمایتی دولت بک نوبت دیگر پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی امروز صبح برای بازدید از شرکت پشم شیشه و شرکت شیرین دارو وارد شیراز شدند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدیدها از توزیع بسته حمایتی دولت تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در مرتبه اول مشکلاتی مربوط به عدم مشخص شدن کامل جامعه هدف وجود داشت که در این خصوص جلسات مختلفی برگزارشده و به زودی این مشکلات برطرف می شود.

سلمان خدادادی ادامه داد: با تلاش کمیسیون اجتماعی مجلس بودجه اعتبار پیشنهادی دولت برای حمایت از بازنشستگان را از 2 هزار میلیارد تومان را به 10 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

وی بابیان این که بیمه تکمیلی به 30 میلیون تومان رسید، تصریح کرد: در حوزه بازنشستگان طبق مصوبه موجود تمامی خدمات رفاهی که به کارمندان ارائه می شود باید به بازنشستگان نیز ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 10 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از بازنشستگان

اعتبار 10 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از بازنشستگان