مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 بهمن 1397 ساعت 20:112019-01-25دانش

2 رشته جدید در دانشگاه آزاد سمنان راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر عبدالله خالصی دوست، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: این واحد دانشگاهی در دو رشته تحصیلی حقوق و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی پیوسته برای نخستین بار در نیم سال دوم سال تحصیلی 98-97 بدون آزمون و با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی، - دانشگاه آزاد واحد سمنان در دو رشته تحصیلی حقوق و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی پیوسته، دانشجو جذب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر عبدالله خالصی دوست، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: این واحد دانشگاهی در دو رشته تحصیلی حقوق و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی پیوسته برای نخستین بار در نیم سال دوم سال تحصیلی 98-97 بدون آزمون و با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی، دانشجو جذب می کند.

دکتر خالصی دوست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با برخورداری از زیرساخت های شایسته و درخور توجه، بستر مناسبی را برای توسعه رشته های تحصیلی فراهم کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تلاش برای تکمیل بستر آموزشی و ایجاد مجموعه کاملی از رشته های کاربردی بر اساس نیاز مخاطبان در مقاطع مختلف از کاردانی تا کارشناسی را ازجمله اهداف این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این واحد دانشگاهی در طی 3 دهه تلاش و سابقه درخشان خود در راه اندازی رشته های پرمخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رشته جدید در دانشگاه آزاد سمنان راه اندازی می شود

2 رشته جدید در دانشگاه آزاد سمنان راه اندازی می شود