مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 02:262019-01-29بين الملل

پارلمان انگلیس خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، قانونگذاران بریتانیایی بامداد چهارشنبه ضمن رد طرح ترزا می نخست وزیر این کشور برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، - پارلمان انگلیس با درخواست از نخست وزیر این کشور برای جایگزین کردن بند مربوط به تفاهم درباره مرز های ایرلند شمالی در توافق برگزیت، خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، قانونگذاران بریتانیایی بامداد چهارشنبه ضمن رد طرح ترزا می نخست وزیر این کشور برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، از وی خواستند تا برای مذاکره مجدد با اتحادیه اروپا در این باره تلاش کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز مجلس عوام بریتانیا طی رای گیری در جلسه شامگاهی خود، از دولت ترزا می خواستند که بندهای مربوط به توافق درباره مرزهای ایرلند شمالی در موضوع برگزیت را با تفاهم دیگری جایگزین کرده و مجددا به مذاکره با اتحادیه اروپا برود.

آنها همچنین در این رای گیری، هرگونه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق مورد پذیرش دو طرف را رد کردند.

این در حالی است که اتحادیه اروپا بارها تاکید کرده توافقی را که چند هفته پیش با دولت انگلیس درباره خروج آنها نهایی کرده، دوباره نمی گشاید و مجددا مورد مذاکره قرار نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان انگلیس خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را رد کرد

پارلمان انگلیس خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را رد کرد