مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 11:102019-01-30سياسي

وانتی که تنها رسانه بود و شهری که یک کامپیوتر بیشتر نداشت!


5 سالی بود که در قزوین هیچ رسانه ای حتی صداوسیما فعال نبود، تنها رسانه شهر وانت هایی بود که در سطح شهر دور می زدند و اطلاعاتی مانند برگزاری جلسه و موضوعات مربوط به آب و برق را به اطلاع مردم می رساندند، - گفتگوی خواندنی ایسنا با مدیرمسئول اولین روزنامه قزوین؛ وانتی که تنها رسانه بود و شهری که یک کامپیوتر بیشتر نداشت! 5 سالی بود که در قزوین هیچ رسانه ای حتی صداوسیما فعال نبود، تنها رسانه شهر وانت هایی بود که در سطح شهر دور می زدند و اطلاعاتی مانند برگزاری جلسه و موضوعات مربوط به آب و برق را به اطلاع مردم می رساندند، همچنین وانت های سپاه پاسداران نیز خبرهای مربوط به جبهه و زمان اعزام نیروها را اطلاع رسانی می کردند؛ بعدازآن به فکر تأسیس نشریه در قزوین افتادیم آن هم با پول قرضی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت چهل سالگی انقلاب به سراغ قدیمی ترین روزنامه شهر رفتم، ولایت روزنامه ای که فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته، زمانی به عنوان تنها رسانه شهر اخبار و اطلاعات را به گوش مردم می رساند و امروز نیز به عنوان قدیمی ترین رسانه می توان گفت تنها روزنامه فعال شهر است.

عبدالعظیم موسوی -مدیرمسئول روزنامه ولایت- از پیشکسوتان رسانه استان قزوین است که شاگردان زیادی در عرصه خبر، گزارش، صفحه آرایی و تایپ تربیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانتی که تنها رسانه بود و شهری که یک کامپیوتر بیشتر نداشت!

وانتی که تنها رسانه بود و شهری که یک کامپیوتر بیشتر نداشت!