مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 20:502019-01-30سياسي

انقلاب امروز فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که امروز انقلاب فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی است و خودشان این گونه اعلام می کنند، - گفت: اثر انقلاب اسلامی و راه مقاومت در قلب اروپا مشاهده می شود و نظام استکبار را به نابودی می کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خلیج فارس، سردار محمدعلی جعفری در جمع مردم شهیدپرور شهرستان رودان با اشاره به این که در طول 40 ساله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای مهمی بوده ایم، افزود: 40 سال شاهد پیروزی و دستاوردهای مهمی در انقلاب اسلامی بودن چیز کمی نیست و این از معجزات انقلاب اسلامی است که نظام و انقلاب به ولایت فقیه و اسلام وصل است.

وی تصریح کرد: مرحله اول پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 بود و بعد از آن نیز انقلاب ما پیروزی ها و دستاوردهای بزرگی را داشته است و همه در تلاش هستیم که انقلاب اسلامی وارد مرحله های بعدی شود که در مرحله بعدی جامعه و دستگاه های نظام اسلامی همه باید اسلامی شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) در سال 1364 گفت: این انقلاب اسلامی از مصالحی تشکیل شده و از جنسی است که دشمنان ما مصالح آن را تشخیص نمی دهند و درک نمی کنند و ناشیانه به آن حمله می کنند و به جای این که ضربه ای به انقلاب اسلامی بزنند از آن ضربه می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب امروز فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی است

انقلاب امروز فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی است