مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 10:452019-02-03سياسي

هدف حذف طرح زوج وفرد درآمدزایی نیست/تابعیت از سیاست رهبری برای ساماندهی قبور شهدا


شهردارتهران در مورد ساماندهی قبور شهدا و حذف طرح زوج و فرد توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که براساس قولی که به شورای شهر داده بودیم بودجه سال 98 تقدیم هییت رییسه شد گفت: با توجه به تصویب برنامه سوم، سعی کردیم تمامی اهداف برنامه سوم در محورهای بودجه 98 عملیاتی شود و بودجه را با سقف 18 هزار و 930 میلیارد تومان به هییت رییسه تقدیم کردیم.

وی با بیان این که سه سال است که سقف بودجه ثابت مانده است گفت: با توجه به اضافه شدن تورم، بودجه باید واقع بینانه تنظیم می شد و با توجه به شرایط اقتصادی، بخش هایی از بودجه افزایش می یافت.

شهردار تهران با بیان این که بخش زیادی از بودجه صرف توسعه حمل و نقل عمومی و به خصوص تورم می شود در پاسخ به این سوال که چرا با وجود تزریق منابع مالی به حمل و نقل اتفاق مثبتی در سطح شهر نمی افتد؟ گفت: به این دلیل است که همه کار زیر زمین قرار دارد.

حناچی با بیان این که بودجه حمل و نقل نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است گفت: علیرغم تمام تلاش هایی که در حوزه حمل و نقل انجام می گیرد اما در حال حاضر تنها دو میلیون مسافر توسط مترو جابجا می شود که باید این رقم به 7 میلیون سفر برسد و باید 2000 واگن و 3000 اتوبوس افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف حذف طرح زوج وفرد درآمدزایی نیست/تابعیت از سیاست رهبری برای ساماندهی قبور شهدا

هدف حذف طرح زوج وفرد درآمدزایی نیست/تابعیت از سیاست رهبری برای ساماندهی قبور شهدا