مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 18:402019-02-03ورزشي

«90»، چرخش گزارشگران و مسابقه استعدادیابی فوتبال


مدیر گروه ورزش شبکه سه با تأکید بر اینکه برنامه «90» با پایان بازی های جام ملت های آسیا به تلویزیون بازمی گردد، از ساخت برنامه های جدید در حوزه استعدادیابی فوتبال خبر داد.

- مدیر گروه ورزش شبکه سه با تأکید بر اینکه برنامه 90 با پایان بازی های جام ملت های آسیا به تلویزیون بازمی گردد، از ساخت برنامه های جدید در حوزه استعدادیابی فوتبال خبر داد.

میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در گفت وگویی با ایسنا، درباره پخش برنامه 90 تأکید کرد: این برنامه طبق روال معمول، با پایان جام ملت های آسیا از دوشنبه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

او درباره معیار استفاده از گزارشگران ورزشی برای گزارش بازی ها و همچنین علت کم رنگ شدن برخی از گزارشگران باسابقه، توضیح داد: اساساً دوستان پیشکسوت در عرصه ورزش در شبکه سه توجیه هستند که تورنمنت های فوتبال در هر دوره ای بین آنها می چرخد.

تلویزیون زمانی که برای پوشش بازی ها هزینه می کند گزارشگر به صورت مستقیم اعزام می کند کما اینکه در بازی پرسپولیس و کاشیما آقای خیابانی با حضور در آنجا، مستقیم گزارش بازی را برعهده گرفت.

تورنمنت این دوره هم مشمول آقای احمدی بود که به طور زنده بازی ها را از آنجا گزارش کند؛ بنابراین ما از حضور گزارشگران باسابقه در شبکه سه سیما به شکل صحیح بهره می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«90»، چرخش گزارشگران و مسابقه استعدادیابی فوتبال

«90»، چرخش گزارشگران و مسابقه استعدادیابی فوتبال