مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 16:062019-02-04بين الملل

درآمد 107میلیارد دلاری بن سلمان از حبس کردن شاهزاده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بلومبرگ، با گذشت 15 ماه از زمان دستگیری ده ها نفر از ثروتمندان و پرنفوذترین شهروندان عربستان، - 15 ماه از اقدام بن سلمان در بازداشت افراد ثروتمند عربستانی به بهانه مبارزه با فساد می گذرد و گفته می شود وی از این راه بالغ بر 107 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بلومبرگ، با گذشت 15 ماه از زمان دستگیری ده ها نفر از ثروتمندان و پرنفوذترین شهروندان عربستان، محمدبن سلمان، ولیعهد این کشور عملیات مبارزه با فساد را موفقیت آمیز خواند.

کمیته مبارزه با فساد عربستان، نوامبر سال 2017 به دستور ولیعهد عربستان، 11 شاهزاده و 38 تن از وزیران و معاونان پیشین این کشور را دستگیر و در هتل ریتزکارلتون ریاض نگهداری کردند.

این کمیته به سرکردگی ولیعهد عربستان سعودی بیش از 107 میلیارد دلار دارایی شامل پول نقد، اموال غیرمنقول، شرکت های متعدد و اوراق بهادر از 87 نفر مصادره کرده است.

کمیته مبارزه با فساد اقتصادی عربستان 381 نفر را در طول یکسال و نیم گذشته احضار کرده که برخی از این میان حاضر شده اند با پرداخت مبالغی با دولت به مصالحه برسند.

از این میان هشت نفر از پرداخت مبالغی برای رسیدن به مصالحه سرباز زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 107میلیارد دلاری بن سلمان از حبس کردن شاهزاده ها

درآمد 107میلیارد دلاری بن سلمان از حبس کردن شاهزاده ها