مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 16:302019-02-04فرهنگي

بهروز شعیبی سریال روایت ناتمام را کارگردانی می کند


سیمای مرکز استان ها که در تدارک ساخت چندین سریال جدید با حضور کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون است، به تازگی خبر ساخت سریال «روایت ناتمام» به کارگردانی بهروز شعیبی را اعلام کرده است.

- سیمای مرکز استان ها که در تدارک ساخت چندین سریال جدید با حضور کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون است، به تازگی خبر ساخت سریال روایت ناتمام به کارگردانی بهروز شعیبی را اعلام کرده است.

بهروز شعیبی پس از سریال پرده نشین در تلویزیون این روزها در تدارک ساخت سریال روایت ناتمام است که متن آن به تازگی به اتمام رسیده است.

سید عباس فاطمی، رییس مرکز سیمای استان ها در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، همچنین از تصویب سریال پوران درخشنده برای ساخت در مرکز سیمای استان ها خبر داد.

او درباره جزییات روایت ناتمام به کارگردانی بهروز شعیبی گفت: این سریال که متن آن به اتمام رسیده است در حال حاضر مشکل اسپانسر دارد و با توجه به اینکه باید حتما 50 درصد بودجه سریال ها از نهادهای بیرونی و استان ها تامین کنیم هنوز این اتفاق نیفتاده است.

این مجموعه حدود 30 قسمت است موضوع آن اقتصاد مقاومتی است که درباره آیت الله نورالله نجفی اصفهانی بنیان گذار اقتصاد مقاومتی است و نگاهی تاریخی به 130 سال قبل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروز شعیبی سریال روایت ناتمام را کارگردانی می کند

بهروز شعیبی سریال روایت ناتمام را کارگردانی می کند