مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 12:502019-02-05سياسي

بیانیه 191 نفر از نمایندگان در محکوم کردن لغو سخنرانی لاریجانی در کرج


یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ی 191 نفر از نمایندگان مجلس مبنی بر محکوم کردن لغو سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در روز پیروزی انقلاب اسلامی در کرج را قرائت کرد.

- بیانیه 191 نفر از نمایندگان در محکوم کردن لغو سخنرانی لاریجانی در کرج یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ی 191 نفر از نمایندگان مجلس مبنی بر محکوم کردن لغو سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در روز پیروزی انقلاب اسلامی در کرج را قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امیرآبادی این بیانه ی را به شرح زیر قرائت کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک می گوییم.

انقلاب اسلامی در چهل سالگی انقلاب که دوران بلوغ و کمال خویش را طی می کند با گرامی داشت دستاوردهای ارزنده ی انقلاب در عرصه های مختلف، ارزیابی دستاوردها و تقویت نقاط قوت و ترمیم کجی ها و کاستی ها را ضروری می دانیم.

انقلابی که همه ی متفکران و نخبگان جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم حضور داشته و از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بوده، در شکل گیری و پیروزی آن پشت سر امام راحل قرار گرفتند و آینده بهتر ایران بر پایه ی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ترسیم کردند.

این حرکت بالنده با همدلی و وفاق ملت که رهنمود همیشگی پیشوای ملت، حضرت امام (ره) بود به انجام رسید و در دوران پس از رحلت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 191 نفر از نمایندگان در محکوم کردن لغو سخنرانی لاریجانی در کرج

بیانیه 191 نفر از نمایندگان در محکوم کردن لغو سخنرانی لاریجانی در کرج