مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 13:552019-02-05اجتماعي

مخالفت برخی مقامات انگلیس با ممنوعیت تلفن همراه در مدارس


وزیر آموزش و پرورش انگلیس اعلام کرده است که دولت این کشور نباید در روند منع دانش آموزان از آوردن تلفن همراه به مدرسه دخالت کرده و باید این تصمیم را به مدیران مدارس واگذار کند.

- مخالفت برخی مقامات انگلیس با ممنوعیت تلفن همراه در مدارس وزیر آموزش و پرورش انگلیس اعلام کرده است که دولت این کشور نباید در روند منع دانش آموزان از آوردن تلفن همراه به مدرسه دخالت کرده و باید این تصمیم را به مدیران مدارس واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این در حالی است که وزیر مدارس انگلیس پیش تر اعلام کرده بود مدارس باید دانش آموزان خود را از آوردن تلفن های همراه باز دارند.

اظهار نظرات وزیر مدارس انگلیس پیش از اعلام تجدیدنظر در سیاست های دولت انگلیس در مورد رهنمودهای سلامت به دانش آموزان شامل کاهش زمان استفاده از گوشی های هوشمند، صورت گرفته بود.

اما اکنون وزیر آموزش و پرورش این کشور داشتن تلفن همراه در مدارس را مسئله ای پیچیده دانسته که نباید ممنوعیت آن را به هر شکلی و در هر مدرسه ای حمایت کرد.

او در ادامه اظهار کرد: مدیران و معلمان باید مسؤولیت مدارس را به طور کامل بر عهده داشته باشند و آن ها بیش از هر فرد دیگری می توانند صلاحیت دانش آموزان را تشخیص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت برخی مقامات انگلیس با ممنوعیت تلفن همراه در مدارس

مخالفت برخی مقامات انگلیس با ممنوعیت تلفن همراه در مدارس