مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 05:112019-02-06سياسي

یادداشت/ حامد حاجی حیدری فاز متمم انقلاب اسلامی


با ظهور تکنولوژی ارتباطی جدید، مرزهای ملی رنگ باخته و بسیاری از آسیب هایی که امروز دچار آن هستیم از یک طاغوت لوط و ثمودی جهانی بر می خیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: قضیه: از ژول ورن تاکنون، همواره بشر در گمان رخداد چرخش تاریخی قریب الوقوع بوده، و در هراس و هول، چشمی نگران داشته است تا با رویدادهای یک سره غیر قابل پیش بینی مواجه شود.

در عین حال، اغلب انتظارات چرخش تاریخی ، به عمل نپیوسته است؛ و پیچ و تاب تاریخ، آن قدر که نگارندگان داستان های علمی-تخیلی ترسیم می کردند، پر بسامد نبوده است.

ولی تحلیل گران و ناظران مهم سیاسی و تاریخی جهان، وقوع چرخش تاریخی در پی وقوع انقلاب اسلامی ملت ما را تصدیق کرده اند.

برای خود ما که در این برکه، غرقه در وفور روح دنیای بی روح بوده ایم، همواره سؤال بوده است که چرا این تحلیل گران شاخص جهانی تا این اندازه بر اهمیت انقلاب اسلامی ملت ما اصرار می ورزیده اند؟ البته بر اهمیت انقلاب اسلامی برای ملت خودمان واقف بوده ایم، ولی از ذوق زدگی این چهره های جهانی تا این حد ، مبهوت بودیم.

ولی، حالا، می بینیم و باور می کنیم که انقلاب اسلامی، واقعاً دوران تازه ای را در تاریخ جهان رقم زد، و ما در رستنگاه این روزگار نو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حامد حاجی حیدری فاز متمم انقلاب اسلامی

یادداشت/ حامد حاجی حیدری فاز متمم انقلاب اسلامی