مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 08:112019-02-06اقتصادي

بخشدار فارغان خبر داد برداشت نارنگی از یک هزار و 200 هکتار باغات بخش


بخشدار فارغان از برداشت نارنگی از یک هزار و 200 هکتار از باغات بخش خبر داد و گفت: سطح زیر کشت نارنگی در روستاهای بخوان، تیدر، دهنه میمند، نارمند، - محمد کناری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در حاجی آباد اظهار داشت: بالغ بر یک هزار و 200 هکتار سطح زیر کشت نارنگی در بخش فارغان می باشد که از هر هکتار حدود 7  تن محصول برداشت می شود.

 وی افزود: سطح زیر کشت نارنگی در روستاهای بخوان،  تیدر، دهنه میمند، نارمند، فارغان، راییز، سیرمند و باغان می باشد.

 بخشدار فارغان تصریح کرد: به جز نارنگی محصولات دیگری همچون لیمو و انواع پرتقال و محصولات کشاورزی مثل گندم، کلزا، ذرت و صیفی جات در این بخش و در فصول مختلف کاشت و برداشت می شود.

کناری تصریح کرد: فصل برداشت نارنگی از نیمه دوم دی ماه آغاز و تا نیمه دوم اسفند به پایان می رسد که به دلیل مرغوبیت نارنگی بخش به مرکز کشور، استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق صادر می شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی سیرمند در دهه فجر امسال اشاره کرد و یادآور شد: 32 هزار مترمربع زیرسازی معابر روستای جایین، 14 هزار متر مربع زیرسازی معابر روستای آشکارا، احداث بلوار ورودی روستای شمیل به طول 2 کیلومتر، جاده بخوان به راییز به طول 14 کیلومتر، گازرسانی به شهر فارغان و روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار فارغان خبر داد برداشت نارنگی از یک هزار و 200 هکتار باغات بخش

بخشدار فارغان خبر داد برداشت نارنگی از یک هزار و 200 هکتار باغات بخش