مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 14:552019-02-06ورزشي

باقری معتمد با رد مربیگری در تیم ملی هند: احتمالا در جام فجر مربیگری کنم


دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک با بیان اینکه به عنوان مربی در یکی از باشگاه های هند فعالیت دارد گفت: موضوع مربیگریم در تیم ملی هند را تکذیب می کنم اما حتمال دارد در صورت جذب حامی مالی توسط یک تیم هندی، - باقری معتمد با رد مربیگری در تیم ملی هند: احتمالا در جام فجر مربیگری کنم دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک با بیان اینکه به عنوان مربی در یکی از باشگاه های هند فعالیت دارد گفت: موضوع مربیگریم در تیم ملی هند را تکذیب می کنم اما حتمال دارد در صورت جذب حامی مالی توسط یک تیم هندی،هدایت این تیم را در جام فجر و جام ریاست بر عهده داشته باشم.

محمد باقری معتمد در گفتگو با ایسنا، درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه هدایت تیم تکواندوی هند را بر عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: تصویر کارتی را که من منتشر کردم فقط مربوط به کارت کوچینگ است.

فدراسیون جهانی تکواندوکاران و مربیان را در تمام دنیا ملزم کرده تنها با گرفتن این کارت می توانند در رقابت های مختلف مربیگری و کوچ کنند.

وی افزود: طی یکسال گذشته در سمینارهای مختلف در برخی کشورها شرکت کردم و مرتبه آخر نیز چند بار به هند رفتم و مربیگری یک باشگاه هندی را بر عهده گرفتم.

اگر مسئولان این باشگاه هندی موفق به جذب اسپانسر شوند قصد داریم در جام فجر و جام ریاست که قرار است اسفندماه در کیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری معتمد با رد مربیگری در تیم ملی هند: احتمالا در جام فجر مربیگری کنم

باقری معتمد با رد مربیگری در تیم ملی هند: احتمالا در جام فجر مربیگری کنم