مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 20:412019-02-06بين الملل

دونالد تاسک:جایگاه اختصاصی هواداران بدون فکر «برگزیت» در جهنم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دلنشجو، دونالد تاسک رییس شورای اروپا با انتشار پیامی در توییتر به هواداران خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا طعنه زد و نوشت: - دونالد تاسک:جایگاه اختصاصی هواداران بدون فکر برگزیت در جهنم است رییس شورای اروپا با انتقاد از اوضاع کنونی خروج لندن از اتحادیه اروپا اعلام کرد: جایگاه اختصاصی هواداران بدون فکر برگزیت در جهنم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دلنشجو، دونالد تاسک رییس شورای اروپا با انتشار پیامی در توییتر به هواداران خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا طعنه زد و نوشت: داشتم به این فکر می کردم، جایگاه ویژه آنهایی که برگزیت را حتی بدون طرحی اولیه مبنی بر اینکه چطور می توان آن را اجرا کرد، راه انداختند، در جهنم چه شکلی است.

این در حالیست که ترزا می نخست وزیر انگلیس چندی پیش از اتحادیه اروپا خواست تا به منظور تصویب برگزیت در پارلمان این کشور، طرح توافقی پیشین را مورد بازمذاکره قرار داده و پرونده آن را مجددا بازکند.

سخنگوی ترزا می نخست وزیر انگلیس در این خصوص به نقل از وی اعلام کرد: لازم است برخی تغییرات در طرح پیشین برگزیت مورد بررسی قرار گیرد.

دلیل اصلی عدم موافقت پارلمان با برگزیت برخی مواردی است که باید تغییر کند و به این منظور طرح مذکور باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونالد تاسک:جایگاه اختصاصی هواداران بدون فکر «برگزیت» در جهنم است

دونالد تاسک:جایگاه اختصاصی هواداران بدون فکر «برگزیت» در جهنم است