مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 15:152019-02-07سياسي

آیت الله نوری همدانی: باید میراث تاریخی و فرهنگی خود را به جهان معرفی کنیم


باید میراث تاریخی و فرهنگی خود را به جهان معرفی کنیم؛ بسیاری از کشورها از طریق معرفی آثار در کشورهای خود درآمد بالایی دارند.

- آیت الله نوری همدانی گفت: باید میراث تاریخی و فرهنگی خود را به جهان معرفی کنیم؛ بسیاری از کشورها از طریق معرفی آثار در کشورهای خود درآمد بالایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وی با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف عنوان کرد: مردم باید آثار خدمات مسئولان را در سفره های خود ببینند.

آیت الله نوری همدانی در مورد تلاش های گردشگری و فعالیت های انجام شده افزود: گردشگری مساله مهمی است و در قرآن کریم و احادیث نیز به اهمیت سفر اشاره شده است، مسافرت به مناطق مختلف و آشنایی با فرهنگ و شرایط اقتصادی و سیاسی دیگر نقاط، از توصیه های مهم در اسلام است.

این مرجع تقلید شیعه خاطرنشان کرد: باید میراث تاریخی و فرهنگی خود را به جهان معرفی کنیم؛ بسیاری از کشورها از طریق معرفی آثار در کشورهای خود درآمد بالایی دارند.

وی تصریح کرد: در ایران آثار باستانی زیادی وجود دارد که با معرفی آن می توان به سرمایه و درآمد خوبی دست یافت و موجب رونق اقتصادی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: باید میراث تاریخی و فرهنگی خود را به جهان معرفی کنیم

آیت الله نوری همدانی: باید میراث تاریخی و فرهنگی خود را به جهان معرفی کنیم