مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 16:302019-02-11سياسي

حمید روحانی:اشرافی ها و دین فروشان می خواهند راه شهدا را منحرف کنند


رییس مرکز پژوهش های انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه اشرافی ها و دین فروشان می خواهند راه شهدا را منحرف کنند، گفت: در پاسخ به آنها با صدای بلند می گوییم «می جنگیم، - رییس مرکز پژوهش های انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه اشرافی ها و دین فروشان می خواهند راه شهدا را منحرف کنند، گفت: در پاسخ به آنها با صدای بلند می گوییم می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حمید روحانی در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مصلی بابل با بیان اینکه شما مردم با این راهپیمایی حماسی امروز وحدت اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دادید، اظهار کرد: این حرکت حماسی شما مردم با سال های دیگر تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه پیام شما به آمریکا این است که ملت ایران علاوه بر این گرسنگی ها، فشارها و تحریم ها، عقب نمی کشد، تصریح کرد: پیامی که امروز ملت ایران به آمریکا فرستاد این بود که اگر قیمت ها را 200 تا 300 برابر هم بکنید، باز هم توان مقابله با مردم ایران را ندارید.

رییس مرکز پژوهش های انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی به رهبر معظم نیز این بود که این مردم سر تسلیم فرود نمی آورند و تا آخرین نفس پای انقلاب می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید روحانی:اشرافی ها و دین فروشان می خواهند راه شهدا را منحرف کنند

حمید روحانی:اشرافی ها و دین فروشان می خواهند راه شهدا را منحرف کنند