مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1397 ساعت 11:062019-02-12فرهنگي

نیاز استان قم به تقویت زیرساخت های فرهنگی /راه اندازی 2 سینما تا پایان سال


سید موسی حسینی کاشانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: این اداره کل در کشور رتبه برتر را در بین 32 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرد.

وی ادامه داد: اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم در سال گذشته برای 9 هزار و 600 کتاب مجوز چاپ صادر کرد، استان قم در زمینه فروش بلیط سینما در کشور نیز بین پنج برتر استان کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: استان در زمینه چاپ کتاب، نشر مطبوعات، فعالیت های قرآنی، خوش نویسی و شعر جزو قوی ترین استان های کشور است، به عنوان مثال در جشنواره خوشنویسی البرز شاهد بودیم که پنج نفر از 6 برگزیده در زمینه های خط نسخ و ثلث، هنرمندان قمی بودند.

حسینی کاشانی با اشاره به وضعیت سینماهای استان قم اظهار کرد: این استان سینماهایی همچون سینما تربیت، سینما ونوس، سینما آیه و سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد، دو سینمای استقلال و شهر آفتاب هم به سینماهای قم تا پایان سال اضافه می شوند.

وی ادامه داد: استان قم 280 موسسه فرهنگی و هنری دارد، برخی از این موسسات یک منظوره و برخی دیگر از موسسات هم چند منظوره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: جمعیت استان بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر است و برای اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز استان قم به تقویت زیرساخت های فرهنگی /راه اندازی 2 سینما تا پایان سال

نیاز استان قم به تقویت زیرساخت های فرهنگی /راه اندازی 2 سینما تا پایان سال