مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1397 ساعت 20:152019-02-12سياسي

چشم انداز ملی و بین المللی پارک علم و فناوری در نشست شورای راهبری بررسی شد


اولین نشست شورای راهبری پارک علم و فناوری مدرس با حضور رییس دانشگاه، رییس و مسئولان پارک و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست دکتر مسعود ابراهیمی، رییس پارک علم و فناوری مدرس در سخنانی اظهار کرد: بازیگران عرصه فناوری و اکوسیستم، بازیگران متعددی هستند که نقش اصلی پارک ها این است که این بازیگران را کنار هم قرار دهد و در فضای مناسب، کارکردهای آن ها را تعریف کند و در نهایت از آن کسب و کار موفق و اشتغال پایدار ایجاد شود.

بازیگران اصلی فضای دانشگاه، محققان اساتید و دانشجویان هستند و به عنوان مغز افزار تولید کننده محصولات پارک هستند و انتظار می رود در فضای مناسب این را به محصول تبدیل کنند و به فروش رسانند.

وی گفت: بازیگر دیگر سیستم، صنایع هستند که می توانند با تعریف پروژه های مختلف برای شرکت هایی که در پارک علم و فناوری مستقر هستند شرکت ها را تقویت کنند و از آن طرف از ایده های شرکت ها استفاده کنند تا خودشان را ارتقا دهند.

یکی دیگر از اعضای اکوسیستم، سرمایه گذاران یا تأمین کنندگان مالی هستند و این تأمین کنندگان مالی در شرکت ها و واحدهای فناوری مستقر در پارک ها سرمایه گذاری می کنند و به طرق مختلف مشارکت شرکت ها را رشد می دهند و شرکت ها از محل درآمدشان، سرمایه گذار اولیه را منتفع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز ملی و بین المللی پارک علم و فناوری در نشست شورای راهبری بررسی شد

چشم انداز ملی و بین المللی پارک علم و فناوری در نشست شورای راهبری بررسی شد