مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 21:162019-02-13سياسي

کارشناس محیط زیست: عصر بیداری محیط زیست در کشور حاکم است


دبیر سیاست محیط زیست در مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه در حال حاضر در عصر بیداری محیط زیست در داخل کشور قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد درویش عصر امروز در جلسه بررسی چالش های محیط زیستی پیش روی استان اردبیل که در سالن همایش آیت الله مشگینی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر در عصر بیداری محیط زیستی در داخل کشور قرار داریم به طوری که مردم به صورت خودجوش و دغدغه مند در برابر مسائل محیط زیستی اقدام می کنند.

وی افزود: اگر ادبیات درستی در مورد محیط زیست اعمال شود و محیط زیست در تقابل و رقابت با اقتصاد، اجتماع و سیاست قرار نگیرد مشکلات پیشرو حل خواهد شد چنانچه بحث محیط زیست ارتباط تنگاتنگی در خصوص ماندگاری بشر در یک محیط را دارد.

در سرزمینی که معیشت مردم در سطح پایینی قرار داشته باشد سخن از مباحث محیط زیست در آن جایی نخواهد داشت.

دبیر سیاست محیط زیست در مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: اگر ادبیات محیط زیست هراسی را از بین ببریم کیفیت زندگی مردم نیز به صورت متقارن پیشرفت خواهد کرد و در صورتی که بتوانیم مشکلات محیط زیستی را تا به حد ممکن حل کنیم دیگر با سونامی سرطان مواجه نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس محیط زیست: عصر بیداری محیط زیست در کشور حاکم است

کارشناس محیط زیست: عصر بیداری محیط زیست در کشور حاکم است