مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 17:262019-02-16سياسي

اصفهان ایستاده به احترام «یاران خرازی»+فیلم هوایی/ سردار جعفری: انتقام می گیریم


  پیام تسلیت رهبر انقلاب که در آن به ارتباط عاملان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه  اشاره شده بود توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد، شهیدی تأکید کرد: رهبر انقلاب بسیار علاقمند هستند چنین مراسم هایی حضور داشته باشند اما امکان حضور ندارند.

جمعی از اقلیتهای دینی پیام تسلیت خود را ابراز میدارند و نماینده اهل سنت چنان پرشور حرف از انتقام شهدا از تروریست ها میزند که ندای هیهات من الذله ، مرگ بر امریکا و مرگ بر تکفیری میدان بزرگمهر را پر می کند.

تصاویر شهدا در بین جمعیت عاشقان ولایت دست به دست می شود، عده ای هم فارغ از هیاهوها با خود خلوت کرده و اشک می ریزند، انگار که این شهید فرزند،همسر یا پدر خود اوست، اینجا محشر است، محشری رقم زده شده که افراد به جای فرار از هم به سمت یکدیگر می شتابند و می دانند که بی تفاوت ها سقوط می کنند.

سردار جعفری: توطئه عربستان و امارات برای ناامنی جنوب شرق ایران/ ادامه پیدا کند مستقیم وارد عمل می شویم   در ادامه این مراسم سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه سخنرانی کردند.

سردار جعفری در مهمترین بخش صحبت هایش در جمع مردم اصفهان گفت: صبر جمهوری اسلامی به سر آمده است و انتقام شهدای مان را از عربستان و امارات خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان ایستاده به احترام «یاران خرازی»+فیلم هوایی/ سردار جعفری: انتقام می گیریم

اصفهان ایستاده به احترام «یاران خرازی»+فیلم هوایی/ سردار جعفری: انتقام می گیریم