مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 14:312019-02-17سياسي

با تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین محدثی نشست ملی «چهل قلم» در شهر مقدس قم برگزار شد


نشست ملی «چهل قلم» به منظور تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی از نویسندگان برجسته انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان استانی در شهر مقدس قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی از نویسندگان برجسته حوزوی در راستای طرح ملی چهل قلم به منظور تجلیل از نویسندگان شاخص در حوزه انقلاب اسلامی ظهر امروز در سالن همایش های کتابخانه امام خامنه ای برگزار شد.

در ابتدای این مراسم تقی پورمتقی عضو هیأت مدیره انجمن قلم حوزه با اشاره به اینکه صاحبان علم نسبت به دیگران برتری های بسیاری دارند، اظهار کرد: تکریم و تجلیل از یک عالم در حقیقت تجلیل و تکریم خداوند متعال و پیامبر است چراکه عالم در خط سیر این بزرگواران حرکت می کند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین محدثی در سال 1344 به فراگیری دروس حوزوی در مدرسه حقانی مشغول شدند، اضافه کرد: این شخصیت اوایل پیروزی انقلاب هفت سال در دانشگاه تدریس داشتند و تاکنون سابقه 15 سال تدریس دروس حوزوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

عضو هیأت مدیره انجمن قلم با اشاره به ایکه بیش از 200 عنوان کتاب از جمله تحقیق، ترجمه، تألیف و شعر توسط حجت الاسلام والمسلمین محدثی تهیه شده است، عنوان کرد: این شخصیت علمی بیش از 300 عنوان مقاله دارد که این دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین محدثی نشست ملی «چهل قلم» در شهر مقدس قم برگزار شد

با تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین محدثی نشست ملی «چهل قلم» در شهر مقدس قم برگزار شد