مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 11:452019-02-18سياسي

فروشگاه اینترنتی اکالا برنده جایزه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران سال 97


جشنواره وب و موبایل ایران با ده ها هزار شرکت کننده، به عنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وبسایت ها و نرم افزارهای موبایل ایرانی در گروه های مختلف شناخته می شود و از ابتدای زمان تأسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان استارات .

- جشنواره وب و موبایل ایران با ده ها هزار شرکت کننده، به عنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وبسایت ها و نرم افزارهای موبایل ایرانی در گروه های مختلف شناخته می شود و از ابتدای زمان تأسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان استارات آپ ها و مردم داشته باشد.

امسال نیز در یازدهمین سال متوالی با حضور پرشور کاندیدای انتخاباتی در بخش داوری و مردمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اُکالا، این جشنواره هرساله در گروه های مختلف، یک وب سایت و یک نرم افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می کند و به آن تندیس بهترین وب سایت یا بهترین نرم افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می کند.

علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می شود، وب سایت یا نرم افزار موبایل برگزیده، توسط آرای کاربران فضای مجازی انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه اینترنتی اکالا برنده جایزه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران سال 97

فروشگاه اینترنتی اکالا برنده جایزه مردمی جشنواره وب و موبایل ایران سال 97