مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 14:362019-02-20پزشكي

برگزاری نخستین استارت آپ دیجیتال سلامت در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین وطن پور ظهر امروز در سومین کنگره بین المللی سلامت همراه اظهار داشت: رتبه نخست منطقه و 16 جهان در حوزه پژوهش، چاپ سالانه 55 هزار مقاله علمی، تحقیقاتی و پژوهشی، راه اندازی پایگاه حفظ ژن های سالم اقوام ایرانی از جمله دستاوردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی از راه اندازی نخستین استارتاپ دیجیتال سلامت در سال آینده با هدف همگرایی و بهره گیری از استعدادی های درخشان در بخش های مختلف علمی و تحقیقاتی خبرداد و افزود: رونمایی از نخستین شتاب دهنده و ژن تراپی، شناسایی 142 شرکت سلامت دیجیتال و نیز توجه به محصول محوری پژوهش از دیگر رویکردهای وزارت بهداشت است.

مدیرکل توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت تصریح کرد: از 4 هزار و و 60 شرکت دانش بنیان، هزار و 200 شرکت در حوزه سلامت همراه و 140 شرکت در حوزه سلامت دیجیتال مشغول ارائه خدمات هستند.

تلفن همراه جزیی از سلامت دیجیتال است رییس سومین کنگره بین المللی سلامت همراه نیز در ادامه این نشست گفت: تلفن همراه جزیی از سلامت دیجیتال و پل ارتباطی نظام سلامت در میان اقشار مختلف جامعه است.

کامران باقری لنکرانی بیان داشت: با ورود تلفن همراه هوشمند به بازار در 10 گذشته گسترده ترین فناوری در دسترس مردم جهان قرار گرفته و در دولت های یازده و دوازهم  سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین استارت آپ دیجیتال سلامت در کشور

برگزاری نخستین استارت آپ دیجیتال سلامت در کشور