مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 22:062019-02-20ورزشي

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال / کاله مازندران تیم پرمهره خاتم اردکان را شکست داد


تیم والیبال کاله مازندران در نخستین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شاهکار کرد و تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم جوان و جویای نام والیبال کاله مازندران تنها نماینده این استان شمالی در لیگ برتر والیبال در بین 13 تیم لیگ رده ششم را کسب کرده و به مرحله پلی آف صعود کرد.

این تیم با هدایت بهروز عطایی سرمربی خوش فکر والیبال ایران در نخستین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر شاهکار کرد و تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

سبزجامه گان کاله در دور رفت و برگشت مرحله گروهی درخشش چشمگیری داشتند و از نظم و هماهنگی خوبی برخوردارند.

جوانان جویای نام کاله ست‎های دوم، سوم و پنجم این دیدار خارج خانه را با امتیاز 26 بر 24، 25 بر 20 و 15 بر 10 به سود خود خاتمه دادند ولی تیم پرمهره و میزبان خاتم اردکان تنها توانست ست های اول و چهارم را با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 19 از آن خود کند ولی نتوانست با پیروزی خیال راحتی در سفر به استان مازندران و شهرستان آمل داشته باشد.

در این دیدار حساس و تنگاتنگ مسعود ذوقی و محمد محبوب عشق دوست امر قضاوت را برعهده داشتند و ناظر داوری امیدوار حاتمی و ناظر سازمان لیگ حسین پورکاشیان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال / کاله مازندران تیم پرمهره خاتم اردکان را شکست داد

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال / کاله مازندران تیم پرمهره خاتم اردکان را شکست داد