مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 10:102019-02-25اجتماعي

خانواده ها کمتر فرزندانشان را به سمت بازار آزاد کنکور سوق دهند


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: از خانواده ها انتظار داریم در بحث کلاس های کنکور همکاری بیشتری با آموزش و پرروش داشته باشند و فرزندان خود را کمتر به سمت بازار آزاد سوق دهند؛ - همه امکانات مورد نیاز در مدارس تدارک دیده شده است.

احسان گوهری راد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مدارس اعلام کردیم که در صورت نیاز به برگزاری کلاس های کنکور، شیفت بعد از ظهر مدرسه را برنامه ریزی کنند تا شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های کنکور در مکان های مختلف نباشیم.

وی با اشاره به هزینه های میلیاردی بازار آزاد کنکور در استان، افزود: در طول سال های اخیر برگزاری کلاس های آزاد کنکور جواب خاصی نداده و سال به سال رتبه استان در کنکور پایین تر می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل پایین آمدن رتبه کنکور سراسری استان، توجه مشاوران و خانواده ها به یک رشته است.

مشاور برای نمونه در رشته تجربی برای دانش آموز تنها پزشکی و دندانپزشکی و موارد مانند این را انتخاب می کند و همین امر باعث افزایش آمار مردودی های ما در کنکور می شود.

گوهری راد با اشاره به اینکه بسیاری از دانش آموزان استان بدلیل انتظارات بالایی که دارند حتی انتخاب رشته هم نمی کنند، تصریح کرد: در اغلب استان ها چنین نیست و مشاوران که در مدارس وجود دارند، از دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها کمتر فرزندانشان را به سمت بازار آزاد کنکور سوق دهند

خانواده ها کمتر فرزندانشان را به سمت بازار آزاد کنکور سوق دهند