مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 15:102019-02-26سياسي

آخرین اخبار درباره برند جذاب کابینه روحانی و...


تصویب ترازنامه سال 1396، بازتاب گسترده سفر بشار اسد به ایران در رسانه های عربی، آخرین اخبار و واکنشهای داخلی و خارجی به استعفای ظریف، یادداشت یک وکیل دادگستری در رابطه با سالروز استقلال کانون وکلا، - دیدار مداحان اهل بیت با رهبر انقلاب، و… از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز دوشنبه، ششم اسفند ماه 1397 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حاتمی در همایش مهندسان دفاعی وزارت دفاع گفت: کلیه اقدامات نیروهای مسلح در حوزه مهندسی و اجرای پروژه ها و ساختمان های احداث شده باید به گونه ای باشد که در آستانه خجسته سالروز میلاد ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، نوآوری های لایحه جامع انتخابات در لایحه جامع انتخابات که با هدف تجمیع قوانین انتخاباتی و رفع اشکالات این قوانین در دولت تهیه و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده، بر شفافیت مالی فعالیت های انتخاباتی تاکید شده است.

شفافیت منابع مالی داوطلبان انتخابات، ثبت نام شرکت کنندگان در انتخابات پیش از روز رأی گیری، پخش مستقیم مناظره های انتخاباتی، ساماندهی تبلیغات انتخاباتی و افزایش مجازات های مالی برای تخلفات انتخاباتی از جمله نوآوری های لایحه جامع انتخابات است.

پنجاه و هشتمین مجمع عمومی بانک مرکزی با حضور رییس جمهور برگزار شد و در آن پس از ارایه گزارش سیاست های اعتباری و پولی بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار درباره برند جذاب کابینه روحانی و...

آخرین اخبار درباره برند جذاب کابینه روحانی و...