مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 09:412019-02-27سياسي

فارس گزارش می دهد حمایت از «صنعت» موتور محرک توسعه رفسنجان


کارآفرینان رفسنجانی توسعه کشت پسته در رفسنجان را غیرممکن دانسته و ترویج و حمایت از صنعت به ویژه صنایع کوچک را مورد تأکید قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، دومین گردهمایی سالانه کارآفرینان رفسنجان به همت انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی با حضور جمعی از کارآفرینان رفسنجان، کارآفرینان موفقی از کشور و مسؤولان استانی و شهرستان برگزار شد.

سعید علی پور رییس هیأت مدیره انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان در حاشیه این همایش اظهار داشت: فعالیت انجمن در راستای ایجاد و انگیزه و فعالیت ها در حوزه کارآفرینی بوده و ایجاد بستر برای رشد کارآفرینان جزء اولویت های ماست.

وی بیان داشت: با این چشم انداز که فضا برای توسعه کارآفرینی باز شود حرکت می کنیم و تغییر نگرش از پسته به سمت صنعت با آموزش، ترویج و حمایت از صنعت با تسهیل گری در این رابطه از دیگر اهداف انجمن است.

بابک فارسی مدیرعامل این انجمن هم با ابراز خرسندی از اینکه به نقطه مطلوبی در مسیر اهداف خود با 103 مجموعه کارآفرینی رسیده ایم، ادامه داد: فعالیت های فرهنگی نتیجه اش در درازمدت پدیدار می شود و باید صبر داشت.

وی از آموزش کارآفرینان بالغ بر 14 هزار نفر ساعت یاد کرد که در پنج ماه اخیر بیش از چهار هزارنفر ساعت آن همراه با مجتمع مس رفسنجان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد حمایت از «صنعت» موتور محرک توسعه رفسنجان

فارس گزارش می دهد حمایت از «صنعت» موتور محرک توسعه رفسنجان