مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 11:252019-02-27سياسي

ناطق نوری، تولیت آستان قدس رضوی؟


نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: جریان اصولگرایی که تا مدت ها حول محور بزرگانی همچون آیت الله مهدوی کنی و عسگراولادی فعالیت سیاسی خود را سازماندهی می کرد طی سال های اخیر و بعد از فوت بزرگان اصولگرایی نوعی تشتت آرا را تجربه می کند؛ موضوعی که به نظر می رسد فعالیت های سیاسی جریان اصولگرایی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

در این میان از علی اکبر ناطق نوری به عنوان شخصیتی تأثیرگذار که قادر است عمود خیمه جریان اصولگرایی را راست نگه دارد یاد می شود.

موضوعی که حسن غفوری فرد، نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری بر آن تاکید می کند و می گوید: ناطق نوری شخصیت بی نظیری است که می تواند در ایجاد وحدت بین اصولگرایان نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

حسن غفوری فرد در این باره به خبرآنلاین گفت: واقعیت این است که جایگزین کردن بزرگان اصولگرا که از بین ما می روند، تقریباً غیر ممکن است به طور مثال جایگزینی برای افرادی مانند آیت الله مهدوی کنی و حبیب الله عسگراولادی در جریان اصولگرایی وجود ندارد، البته مشکل دیگری که می توان به آن اشاره کرد عدم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناطق نوری، تولیت آستان قدس رضوی؟

ناطق نوری، تولیت آستان قدس رضوی؟