مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 14:102019-02-27اجتماعي

افتتاح 4 پروژه عمرانی با حضور شهردار تهران


تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک به همراه 3 پروژه عمرانی دیگر روز شنبه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در توضیح پروژه هایی که هفته آینده افتتاح می شوند، گفت: تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، یک تقاطع 3 سطحی است؛ در این طرح، بزرگراه شهید حکیم در محل تقاطع با بلوار المپیک در تراز موجود ادامه یافته، حرکت شمالی- جنوبی بلوار یادشده به تراز منهای یک منتقل شده و در نهایت گردش ترافیکی شمال به شرق از طریق یک پل جهتی تامین شده است.

برقراری ارتباط آزادراه تهران- کرج و بلوار شرقی مجموعه ورزشی آزادی به میدان دهکده المپیک و همچنین اتصال بلوار المپیک به بلوارهای شرقی و غربی مجموعه ورزشی آزادی، از جمله مهمترین تاثیرات ترافیکی پروژه مذکور به شمار می آید.

معزی در مورد پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران با مسیر ورودی نمایشگاه بین المللی شهر تهران نیز گفت: این پل با قدمتی حدود 45 سال، شامل دو دستگاه پل بتنی با عرشه پیش تنیده است.

استهلاک و از بین رفتن تمام نئوپرنها و الاستومرهای پل، عدم جوابگویی سازه مقابل نیرو های طولی و عرضی ناشی از زلزله، وجود ترک های متعدد در ستون ها، آسیب دیدگی شدید قرنیز ها و همچنین از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه عمرانی با حضور شهردار تهران

افتتاح 4 پروژه عمرانی با حضور شهردار تهران