مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 14:262019-02-27سياسي

معاون وزیر اسبق اقتصاد مطرح کرد بخش اقتصادی دستگاه دیپلماسی کشور احیا شود


معاون وزیر اسبق اقتصاد با اشاره به بازگشت مجدد ظریف به دستگا ه دیپلماسی کشور با طرح پرسش هایی از وی، خواستار احیای پتانسیل اقتصادی سفارتخانه های خارجی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهروز علیشیری معاون وزیر اسبق اقتصاد در پست اینستاگرامی نوشت: آقای ظریف کدام اعتبار؟ وزیر خارجه کشورمان در یاداشت خود در فضای مجازی حفظ اعتبار وزارت خارجه را دلیل استعفای خود اعلام کرده بود!  صرف نظر از برخی ملاحظات ویژه و یا حدوث ناهماهنگی تشکیل یک نشست  اینکه وزیر خارجه در نشست یک مقام ارشد خارجی دعوت نباشد یک نقض رفتاری بزرگ است که موجب تخدیش جایگاه، مشروعیت و اعتبار ان دستگاه و متولیان ان است.

  اما این رفتار، آخرین ضربه به اعتبار از کف رفته است نه اولین ان!  آیا می دانید که در انتهای دهه هشتاد و اوایل دهه نود، تنها دستگاهی که عملکرد اقتصادی سفارتخانه های خارجی ایران را بر پایه شاخص عملکردی انها ارزیابی می کرد و سفرای برتر را انتخاب و به انها جایزه می داد، کجا بود؟  آیا می دانید که این ارزیابی آن چنان موجب آشفتگی دوستان وزارت خارجه شد که سفرا و نمایندگان سیاسی در جلسه مشترک سالیانه هیات دولت و سفراء در تالار اینه کار را به جایی رساندند که رییس جمهور وقت را متقاعد کردند تا حکم لغو معاون وزیر ذیربط را به صورت علنی و در همان جلسه درخواست کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر اسبق اقتصاد مطرح کرد بخش اقتصادی دستگاه دیپلماسی کشور احیا شود

معاون وزیر اسبق اقتصاد مطرح کرد بخش اقتصادی دستگاه دیپلماسی کشور احیا شود