مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 21:402019-02-27فرهنگي

آلبوم «نگاه آسمانی» به خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد


آلبوم موسیقی «نگاه آسمانی» به آهنگسازی ناصر ایزدی، همراهی ارکستر ملی «مهر» و خوانندگی سالار عقیلی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم موسیقی نگاه آسمانی به آهنگسازی ناصر ایزدی، همراهی ارکستر ملی مهر و خوانندگی سالار عقیلی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلبوم موسیقی نگاه آسمانی به آهنگسازی ناصر ایزدی، همراهی ارکستر ملی مهر و خوانندگی سالار عقیلی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این اثر پیش تر با انتشار نماهنگ پر مخاطب درخت تر در فضای مجازی به مخاطبان معرفی شده بود.

آلبوم نگاه آسمانی شامل پنج قطعه با نام های یک مژه خفتن با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی، نگاه آسمانی با شعری از سیاوش کسرایی، بیا بیا دلدار من با غزلی از مولانا، پرواز با خورشید با شعری از فریدون مشیری و درخت تر با شعری از هوشنگ ابتهاج و سیاوش کسرایی است.

ضمن اینکه قطعه بی کلام قاصد بهار ، یک قطعه ساز و آواز با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و یک قطعه ساز و آواز با شعری از سعدی و نوازندگی کمانچه علیرضا دریایی از دیگر بخش های آلبوم است.

ناصر ایزدی مؤسسه و رهبر ارکستر ملی مهر از جمله هنرمندانی است طی سال های گذشته علاوه بر فعالیت در عرصه آهنگسازی و نوازندگی در محضر هنرمندانی چون محمدرضا لطفی، منصور نریمان، علیرضا مشایخی، وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «نگاه آسمانی» به خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد

آلبوم «نگاه آسمانی» به خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد