مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 14:252019-03-02ورزشي

عطایی: روند رو به رشد کاله ادامه دارد/ داوری های پلی آف بی حاشیه است


سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه روند رو به رشد تیمش ادامه دارد، در مورد داوری های لیگ گفت: قضاوت های مرحله پلی آف بی حاشیه صورت می گیرد.

- بهروز عطایی در گفت و گو با ایسنا، در مورد روند رو به رشد تیم والیبال کاله مازندران توضیح داد: خوشحالم که در این هفته ها تیم ما روند رو به رشدی را داشت و همچنان هم این روند ادامه دارد.

تنها به پیشرفت فکر می کنیم و با اینکه یکی از تیم های جوان لیگ را در اختیار داریم، به دلیل روند رو به رشد یکی از مدعیان عنوان قهرمانی هستیم.

او با بیان اینکه در میان چهار تیم مرحله نیمه نهایی کاله مازندران جوان ترین تیم است، توضیح داد: ما و پیکان از جمله تیم های جوان لیگ هستیم ولی شرایط ما با پیکان هم متفاوت است.

بازیکنان ما برعکس بازیکنان پیکان سابقه حضور در لیگ را هم نداشتند ولی الان خوشحالم که روند خوبی را طی می کنند.

تمرکز ما بر روی پیشرفت و کسب موفقیت است، همه تلاش خود را می کنیم تا در بازی مقابل سایپا هم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

عطایی در خصوص بازی برابر سایپای تهران نیز گفت: مطمئناً بازی برابر پر مهره ترین تیم لیگ برتر آسان نیست و باید با بیشترین توان در زمین حاضر شویم.

اینکه سایپا در مرحله گروهی لیگ نتایج خوبی را ثبت نکرده درست است اما، مطمئن باشید ما به این مسائل کاری نداریم و باید مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطایی: روند رو به رشد کاله ادامه دارد/ داوری های پلی آف بی حاشیه است

عطایی: روند رو به رشد کاله ادامه دارد/ داوری های پلی آف بی حاشیه است