مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 10:302019-03-04سياسي

1000 کودک در نوبت کاشت حلزون شنوایی/ هیات امنای ارزی کمک کند


دبیرکل مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه در حال حاضر حدود هزار نفر در نوبت کاشت حلزون شنوایی هستند، به سن طلایی کاشت حلزون اشاره کرد و گفت: از هییت امنای ارزی درخواست می کنیم در تامین حلزون و رفع دغدغه خانوادهایی که فرزندان آنها به این خدمت نیاز دارند، - کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسینعلی شهریاری در مراسم روز جهانی ناشنوایی که شب گذشته در سالن اجتماعات رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب ایران دستاوردهای بزرگی در حوزه پزشکی در کشور بدست آمد و ایران امروز در حوزه پزشکی حرف های زیادی در دنیا و منطقه برای گفتن دارد.

وی با اشاره به پیشرفت ایران در حوزه کاشت حلزون افزود: دکتر فرهادی و همکاران شان از سال 71 کاشت حلزون را در کشور آغاز کردند و اکنون در بنیاد بخشش در حال خدمت رسانی به مردم کشورمان هستند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به تلاش مرحوم نیری و طباطبایی در ایجاد بنیاد بخشش و کمک به کودکان ناشنوا افزود: به ازای یک و نیم میلیون نفر تولد در کشور در هر سال حدود 1500 کودک ناشنوا به جمع فرزندان کشور افزوده می شود.

در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه کاشت حلزون انجام شده است و هزاران نفر در سال های گذشته کاشت حلزون شدند که این کاشت ها موفقیت آمیز بوده و در حال حاضر نیز افرادی در نوبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 کودک در نوبت کاشت حلزون شنوایی/ هیات امنای ارزی کمک کند

1000 کودک در نوبت کاشت حلزون شنوایی/ هیات امنای ارزی کمک کند